different point of view

Nu var det skamligt länge sen jag skrev. Väldigt mycket har hänt sedan dess. Jag tänker inte dra någon lång story, utan försöker hålla mig till nuet. Kanske hoppar jag tillbaka någon gång i det förflutna (det förflutna inom loppet av två månader) och försöker då få er att hänga med så gott det går. So what up ya'll? Efter som sagt, två månader, nere i sommarstaden Göteborg bestående av mycket jobb, sorg, kärlek, skratt och offantligt många nya intryck och bekantskaper så är jag nu hemma på lite behövlig semester hos min familj och mina vänner. Kvällen består av grillmys med de nära och kära för att sedan bege sig till Mora för båt och någon procent alkohol med tjejerna som jag inte minst, bokstavligen, kommer att krama sönder! Tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0