walk of love

SHIT-VAD-TRÖTT-JAG-ÄR, efter en natt som denna. Igår var något av en multi-tasking upplevelse. Men jag var så lycklig! Alltså ni vet, riktig lycka, som man känner i hela kroppen, ända ut i tårna. När det känns sådär, (ja, ni vet), bara helt perfekt. Det var en varm sommarkväll i lilla Mora. Mycket folk utöver det vanliga. Dött, om man jämför med Göteborg. Men igår jämförde jag inte ett dugg. Eller jag jämförde, men Mora vägde liksom över, och förhoppningsvis för ikväll också när Anna, som jag förövrigt (ja, jag kan inte fatta) träffade för första gången igår, eller åtminstone blev presenterad för, ställer till med barbeque/piña colada/girls night out-kväll. Hur kan jag ha undgått denna tjej? För hon är inte den som inte syns och hörs i sina high heels och sin sprudlande personlighet. En gåta som är värt att kastas åt intet, för idag orkar jag inte fundera. Jag behöver verkligen inte fundera på någonting. Bara vara. Livet är underbart och jag älskar dem som står mig nära. Min familj, och mina vänner. Har jag dom, har jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0