BRANDUR

Kvällen slutade hos min Jonna, efter en härlig vinst på innebandyn med bra drag, och inte minst med människorna vars frånvaro för ofta lyser alldeles för starkt. Men igår fick jag, läs tillfälligt, utlopp för min saknad. Och dagen ser inte ut att bli sämre. Oxfilé och fest på samma kväll, för att inte tala om ett det galna gäng brudar jag kommer att spendera större delen av natten med. Slutar självklart på Wasa.
Väntar spänt på att mitt arbetsschema på ska trilla in på mailen. Iih! Det är så grymt nära nu. Jag fattar inte. Fattar inte. Fattar inte! Jag är glad! ...Men jag stör mig grymt mycket på att Enterknappen här på bloggen inte verkar göra någon nytta längre. Vad fan, kan jag få ett nytt stycke?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0