tillbaka till skolan?

Har idag börjar skolan på nytt. Kanske inte. Däremot har jag (ännu en gång) gjort första dagen på mitt nya jobb. Jag känner mig helt matt efter all information om nya säkerhetsrutiner, klädkollektioner, märken och... Skulle säga kassasystem. Men nej. Jag hade turen på min sida. Det var likvärdigt med Henri Lloyd, så blir nog placerad bakom disken under julrushen.  Nu ska jag nöta dagens genomgång.

Till er som är intresserade vad gäller företaget och dess varumärken, kan med hjälp av denna länken klicka er vidare här: http://stroms-gbg.se/


...Eller nej, tydligen inte. Efter ett halvårs bloggtorka verkar jag ha glömt bort hur man infogar en länk. Hjälp?



Kommentarer
Postat av: Html

Du kan ju alltid skriva den inom en a tag i källan (html)"<a herf="adress här"> Namn på länk här</a>" sen finns det säkert något smidigare sätt.

2011-11-29 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0