en vanlig måndag egentligen

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade er om mitt liv. Det kanske är för att jag inte riktigt vet vart jag har haft mig själv. Har pendlat mellan olika jobb och tankesätt för att försöka hitta mig, men har nog fortfarande inte lyckats så bra. Vet fortfarande inte vad jag vill, samtidigt som jag vet det. Jag vet att jag vill ut och resa. Jag vet att jag vill besöka Sydney. Jag vet att jag vill prova på att jobba som volontär. Jag vet vad jag vill bli när jag blir "stor". Jag vet att det kommer att krävas sjukt mycket av mig för att komma dit. Mycket tid och ork och vilja. Jag är lika säker på att jag kommer ta mig dit som jag är säker på att jag heter Malin. Jag känner mig och vet vad jag kan gå för när jag väl har bestämt mig. Jag har inte bestämt mig än. Men jag vill. Skillnaden är hårfin.

Var och fikade med Jonas i Kungsbacka igår. Vi pratade framtid och gjorde en deal tills nästa gång vi skulle ses. En mycket trevlig och behövlig fika. Här är en bild därifrån, och nej, det är inte jag som är sund längst nere på brickan ;)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0