SM och annat otrevligt

Sitter hemma hos familjen Lundin denna tisdagkväll. Rätt nöjd över dagen som inte bestått av någon smärre kraftansträning. En promenad, en hämtning och en massa filmtittning och så lite kreativitet framför datorn. Norge närmar sig. Ja just det. Jag har inte berättat det för er. Jag och Joakim kommer alltså att bege oss till Norge. Inte för att det verkligen är något som lockar, även om jag har hört att det är väldigt vackert där. Nej, för att tjäna lite snabbare pengar. Har så mycket drömmar att uppfylla som inte är gratis, och det skulle ta minst ett år för mig att knega ihop det här hemma i Sverige, så! Norge it is.

Denna kväll håller jag mig undan soffan. Det är hockey på TVn. SM. Joakim stör sig på allt, mitt knapprande på datorn, att jag inte pratar, att jag pratar. Nu gjorde SAIK mål så nu slamras det extra mycket i köket av pappa Lasse som precis som resten av familjen Lundin, också håller på Brynäs.

Jag och Nicole sitter som möss. Hör tvn på avstånd. Och där förlorade Brynäs! Aj aj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0